10 agusti 2010

Hejsan.

Igår hade jag och mamma sagt att jag skulle med henne ut och gå på morran med Elton.
Men det blev inte av för så trött jag var så...
I alla fall så väkte mamma mig senare vid 11.00 -.-''
Då åt vi frukost det var väl okej inte så gott med frukost idag.

Efter frukosten så var jag tvungen att städa nere för det skulle jag gjort i söndas!
Så jag gjorde det och när jag var klar med et frågade pappa om jag kunde klippa gräset åt han.
Och det gjorde jag. Så har jag duschat och sånt idag.
Var nere hos Ellen en sväng förrut.

Snart ska jag äta, får se om jag bloggar mer sedan.
Puss!

Kommentarer
Postat av: JNY

sv: tack :)

2010-08-10 @ 16:14:38
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0