12 augusti 2010

Hellu!

Hur mår ni då?
Själv mår jag ganska bra lite grining bara!


Idag har jag varit vi Grebbestad där Lina ska vara idag och imorgon tror jag det var ;P
Och så har jag varit i Fjällbacka och i Hamburgsund. Och nästa vacka så blir det att åkt till Hamburgsund igen.
Men har inte gjort så mycket mer idag, grillat och sånt.

Tränat med Elton m.m.
Nu ska jag nog titta mina mejl och sånt.
Vara inne på Facebook eller något.
Vet ni en sak?
Imorgon så jag vara hundvackt till Elton och en liten hund som heter Mimmi.

Det kommer nog bilder!

I alla fall ni får ha det såbra så hörs vi.
Kram och puss.


Kommentarer
Postat av: ALIICE

sv: ja, jag vet det. men de är ju kul om man har flera aktiva besökare ? :)

2010-08-12 @ 21:54:20
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: elin hallman

sv: Härligt härligt, då har ni lite längre kvar av sommarlovet än jag alltså ;)

2010-08-12 @ 22:23:55
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0