25 augusti 2010- Tredje skoldagen!

Hejsan jag vet att jag inte blogga igår.
Men jag hade huvudvärk det var för att det regnade och blåste hela dagen.
Tror jag, haha.

Men idag mår jag bra, tredje skoldagen i alla fall.
Och det börjar bli lite små tråkigt, men det är mycket skratt i alla fall :)
Och det gillar jag.
Det har varit en slapp dag idag kom till skolan vid typ åtta men så här såg schemat ut idag.

Måte/ läsning - Sooft.
Spanska - Repetition (stavnign)
Håltimma.
Bild - Ritade linjer hela tiden -.-''
Lunch - Fisk.
So - Pratade om valet.
Läsning - Sooft.

Det var min dag idag jag tror det var så i alla fall men slutade tidigt idag.
Fem över halv två! :D
Imorgon blir det skolan igen sen blir det att åka och handla stövlar till Gjendebu.
Så måste jag och mamma gå ut och gå sedan ockås för jag måste gåin stövlarna!
På fredag blir det att vandra med alla sjuor tror jag ;)
Men bloggar nog lite grann i morgon.

Måste försöka ta lite bilder också för jag laddar aldrig upp bilder..
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0