5 agusti 2010

Hellu!

Nu är jag med Lina. Hon är lite överspelt.
Hon sitter och skrattar åt sig själv och när jag typ rör på huvudet.
Idag har vi byggt med lego (prinsesslego) :D

Hahaha det var väl kul... Kommer bilder på det sedan.
Men vi har sätt på en film också GOAL.
Den såg jag igår när jag var hemma hos Emil men vi han inte se klart den förrän jag skulle hem..
Så vi såg den idag, såhär står det att den handlar om:
När den tioåriga mekikanaren Santiago Muñes korsar den amerikanska gränsen, har han två saker med sig - sin fotboll och en tummat fotografi från FIFIA World Cup.
Med mera.

Den är riktigt bra faktiskt ni borde se den!

Efter det målade vi naglarna också vi använde Depend.

Och efter det så gjorde vi en glass bomb. ( den lina håller i )
Det är enkelt.
Ta bara en skål lagom stor ta glass i botten och på kanterna ta sedan någon smaksatt glass sedan.
Ta sedan ett annat lager med glass och låt det stå i frysen i ca 1- 2 timmar.


Men imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra vi vaknar nog vid en 11.00 tiden.
Sen så får vi ju göra inordning oss.
Efter det får vi se vad som händer.
Men detta var allt för oss, vi orkar inte blogga mer nu!


P.S. vad tycker ni om våran nya design.
Vi älskar den!
Pussar och kramar.

Kommentarer
Postat av: Lina :D

Hellooo

Tycker er disagne blev fin ,,

Men er första var helt klart snyggast xd<3

2010-08-06 @ 13:09:30
URL: http://lina.blogg.se/
Postat av: Anna

sv; hehe, aa den blev asgod :D

2010-08-06 @ 17:52:37
URL: http://annablommberg.blogg.se/
Postat av: sanna

GOAL är väääärldens bästa film ! :D

sett tvåan ? :p

2010-08-06 @ 21:18:39
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0