Dagarna i Hamburgsund ♥

Hejsan gjorde ett litet mobilinlägg igår som ni såg! :)
AA, jag och Sanna hade jätte kul.
Vi lekte med Hundarna en del.

Haha! På kvällen så fick jag och Sanna för oss att baka cupcakes.
Och klockan var 21.00.
Men det blev inte så bra för vi hade inga bra formar så hela smeten flöt ut på plåten, så vi gjorde glasyren så gjorde vi rästen idag och det blev jätte bra faktiskt.
Men det kommer bilder på det sedan för snart ska jag äta.

Jag och Sanna ska vara någon mer gång för detta var inte första gången vi ska sova över.
Men hoppas ni har haft en bra helg än så länge.

I alla fall här kommer bilden på hundarna/ valparna dom är jääätttteeee sööta...


Men bloggar efter jag har ätit.

Puss hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0