Dagarna med Frida!<3

tjaoo !<3
Idag har ju jag vart med Frida som ni kanske vet ;)
vi hade rätt kul =)<3
Ja som ni såg har ju vi kommit på världens bästa namn på fridas dröm fiskar x)
Cosmo och Wanda! så jävla grymt XP
I morron kanske det blir Vickan ( det va riktigt länge sen ) <3
men vi får se annars kanske någon annan vi får la se i morron
mamma och Pappa ska ju på Bröllop kl:4 och jag och min Syrra ska inte med !
tur det ;P<3
Men jag och Frida gjorde as coola frisyrer i dag =D kan
tyvärr kommer inga bilder mon mobil är inte här :/
så det får bli någon annan dag =D <33
Har precis kollat en film Namn: The Nanny Diaries
Den handla om : En college student ska arbeta som barnflicka åt en rik familj i New York. När hon väl är där måste hon hantera sina studier, en ny romans och den bortskämda ungen som hon ska ta hand om. =)

Skådespelare:

Scarlett JohanssonLaura LinneyPaul GiamattiChris Evans,Donna MurphyAlicia KeysNicholas ArtNathan Corddry,Cady HuffmanBrande RoderickNina GarbirasJudith RobertsAlison WrightHeather SimmsSakina Jaffrey

Manus:

Shari Springer BermanJenny BicksRobert Pulcini

Genre:

DramaKomediRomantik

As bra ni måst kolla =)
Puss och kram 




Kommentarer
Postat av: Therese Gustafsson

sv: åh tack sötnos! Du får gärna lägga till mig på BLoglovin' så missar du inga inlägg :) XOXO

2010-08-07 @ 12:40:26
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0