De var så..

... söta ♥.
Nu menar jag ju såklart valparna jag träffade i går i Hamburgsund.
Jätte söta verkligen.
Och det var kul att träffa Sanna igen!

Men när vi kom dit ut var klockan 18.10.
Och då träffade jag Sanna och hennes kompis Agnes tror jag hon hette.
Vi spelade lite fotboll och sånt, senare på kvällen så gick Agnes hem.
Och då gick jag och Sanna in och fick lite att äta och sånt.
Sen gick vi ut och gick. Vi gick ner till "stan" i Hamburgsund.

Vi var ute för det mesta.
Och imorgon (fredag) så åker jag till Sanna igen.
Ska sova över där ska nog bli jätte kul tror jag.
Och då är det inte säkert att jag hinner att blogga kanske blir ett mobil inlägg eller något! :)
Kommer i alla fall blogga på lördagen.

Men här kommer bilden.



Visst är dom söta♥ !?
Det tycker jag i alla fall.
Men vi hörs senare tror jag, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0