Frida(L)<3

Frida jag Förlåter dig så sjukt mkt <33
Gud Jag ville verkligen inte bråka för en sån här löjlig
sak, det va ju ingenting i alla fall inget man borde bråka om !<3
Och ja om jag ska va ärlig så måste jag säga att du har förändrats och
ja man måste få det men snälla ta inte ut det på din allra bästa vän!<3
Ja jag vill verkligen lösa detta för jag (älskar dej) (L)
du är den bästa bästa vännen som jag har träffat.
fattar du hur mkt jag älskar dej då!? <333333
Och jag menar alla minnen vi har det är så sjukt många och alla
har sin egna personlig het ! =)<3
och nu har vi ett till xP <33
Aa.. men det bästa är: När det händer saker för fy fan va kul det är!<3
När vi va med Martina tex! och jag och hon drog runt på den där tunnan x) och lekte häst ;)
och du bara satt där och skratta x) <33
men det bästa va när vi va i Ranebo ;)
Och vi skulle dela på luft madrassen
och jag puta ner dej i sömnen så du typ låg på golvet hela natten och jag låg på
din luftmadras ;)
Men det viktigaste är att du ska veta: Att jag älskar dej Frida fattar du det?! <33
jag är så jävla nöjd över att jag har träffat dej !<333333333333333333
Puss på dej gumman <333

Kommentarer
Postat av: frida

HAHA ranebo jag låg och trängde på vigge hela natten och du tog upp hela madrassen! xD<3

Love you too! <333

2010-08-11 @ 21:56:49
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0