Ingen lust att blogga...

Aa rubriken säger allt!

Har inte så stor lust att blogga nu trött och skit.
Blir väl att gå och lägga sig ganska tidigt idag då.
Idag har jag "halv sovigt" hela dagen.
Typ bara legat i sängen och suttit vid datan och tv.

Men det är skönt det med.
Förut städade jag som ni ser/sett i mitt förra inlägg.
Och så kom farfar vi åt grillad lax och färskpotatis med romsås.
Jag har målat naglarna också men ingen bild idag.
Kanske kommer en bild jag gjorde i photoshop igår.
Lägger ju typ aldrig upp bilder.
Kanske inte lika kul att läsa då!?
Eller vad tycker ni?

Men imorgon ska jag soav länge hoppas jag om inte mamma kommer och väcker mig som hon eller Elton är ganska duktiga på...

Men nu tror jag eller jag MÅSTE kolla min e-post och det gör jag aldrig.
Har ofta över 200 stycken olästa (A)
Så aa kanske är läge att titta dom nu.
Nu kom jag ju på att jag har gjort en ny header men ska höra med lina om det är okej och så.
Ni kanske får se den imorgon!


Har inte så mycket mer att skriva.
Bloggar i alla fall imorgon och tror jag ska träna lite med Elton.
Ni får ha det såbra.


Kramar.

Kommentarer
Postat av: liissaaaa

söt bild. :)<3

2010-08-03 @ 20:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0