Så sjukt sugen på..

... att köpa två guldfiskr så det inte är sant!! ;o
Jag vet inte varför men när jag och Lina var och matade Gaddens fiskar så satt vi och tittade på dom länge.
Och då sa jag att jag ville ha fiskar och det har jag velat haft ett tag nu, och jag vet inte varför.
Men det började med att jag fick mata Gaddens fiskar och så brukar jag sitta och titta på fiskarna och dom blir bara större och större för varje dag.

Så jag vill ha två guldfiskar i en "skål" eller vad man ska säga för vill inte ha ett stort akvarium...
En kille och en tjej ska det vara!
Dom ska vara mina goda fe föräldara och de ska heta Cosmo och Wanda!
Så cool asså jag och Lina kom på det. :D


Men dom får jag köpa när jag köpt min data.. :/
Det blir ett tag till att vänta... Tror jag har sparat klart till datan i typ Oktoder och då får jag nog den inte och i November så fyller jag och får min efterlängtade gitarr (L)
Så då får jag nog den efter jul afton men jag vill lik som köpa den nu men har inte pengarna :(

Spara spara spara!!!

Men idag har jag och Lina bakat det gick bra... Hehe.
Hon åkte hem vid en 15.30. efter det har jag inte gjort såmycket..
men orkar inte blogga mer lite trött. Men imorgon så ska vi ha gäster så ska göra eftertten och det tar en timme eller så att göra den beror på hur noga man är jag och är ganske noga av mig.
Men då kommer bilder och receptet på det jag ska göra för Lina ville ha det.
Så kan ni ju också tästa det för det är gott.


Så har jag tänkt med fiskarna :D

Aja pussar.


Kommentarer
Postat av: noob

cosmo och wanda är ju förihelvete timmy turner's godafe föräldrar :D

2010-08-06 @ 20:16:34
URL: http://.zs
Postat av: frida/ lina

ojj... det visste jag inte!? :D

2010-08-06 @ 21:14:37
URL: http://liinafriida.blogg.se/
Postat av: Lina/Indra

erkänn det va ju så jävla coolt xP<3

2010-08-06 @ 21:19:02
URL: http://ungponny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0