Torp med mamma!

Hejsan hejsan..

Idag har jag varit i skolan och det var tema dag inför Gjendebu.
Det var ganska tråkigt.
Men efter skolan kom jag hem och så hade mamma fått tag i några stövlar.
Så jag tästade dom så jag ska ha dom i Gjendebu och imorgon när vi ska vändra.
Har ingen större lust att vandra...
Men det är snart över och det brukar vara kul att träffa allt folk.

I alla fall jag fick/köpte några saker.
Och det var detta:

Jeans - Lindex
T- tröja - Lindex
Sockar - Lindex
Tigts - BikBok
Hår nålar - BikBok
Fansk manikyr penne - Kicks


Så det var det jag är nöjd nu...
Men imorgon kan jag inte vara säker på att jag bloggar ska på kalas och skit men ni får ha det såbra.
Så hörs vi.
Pussssssaaar!
(kort inlägg jag vet men har inte tid ska packa inför imorgon)

Kommentarer
Postat av: i

Åh vad söta ni är :)

Ni är bäst!

Bästa bloggen :)

2010-08-27 @ 16:07:24
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0