Torp..

..I morgon !
kul kul!!
Ska köpa ridstövlar kommer bild på http://ungponny.webblogg.se
så kolla gärna ! =) <33
Dom är As  snygga tycker jag asså ;P
Man får ju tycka det man vill =D
Ajja i dag har jag städat -.-" haha..
men det måste ju göras också
det blev kanon fint ! <33
Ja ni såg väll kanske min förra inlägg det stod att
jag skulle blogga sen typ elr något !
för jag hade verkligen ingen lust förut
jag typ skrev på min andra blogg och sen
la jag men i sängen för att vila och då somnade jag x)
haha...
Sov typ i 2-3 timmar =P
med det va faktiskt riktigt skönt va lite trött ;)
Aa men den 23 börjar skolan igen dåh
Längtar endå på ett sätt =)
men tänkte köra lite frågor nu =) <33
* Vill ni till skolan??
* Vilken klass börjar ni i?
* Längtar ni efter kompisarna?
*vad har ni gjort på sommarlovet?
*kollar ni Ungponny.webblogg.se?? ;)
Ja några frågor blev det ju =D <33
aa men vi ses i morgon =)
puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0