Trööööttttttt....

Hejsan.

Har inte bloggat på ett litet tag nu.
Men igår så var jag med Ida och Alice.Och vi tältade utanför Idas hus.
Hahah, men vi gick in sedan, för vi ville inte sova i tältet längre.
Men i alla fall så vi gick upp vid en 10.00.

Vi satt och prata en stund sedan.
Efter vi klätt på oss gick vi ner och åt frukost.
Sen kom pappa och hämtade mig vid 11.30.
När jag kom hem satte jag mig vid datan.
Så har jag klippt gräset också.
Men sen så tror jag att jag och kanske pappa ska träna lite basket, var ett tag sedan nu!
Men det var allt för mig sålänge.

Pussar.


Kommentarer
Postat av: i

Åh de ska jag gumman =) <3

Följer ni min blogg?

puss

2010-08-02 @ 22:10:10
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0