3 december 2010 (igår, Lina)

Jaa jag låvade ju igår att jag skulle berätta om dagen igår med Lina!
Och det hade jag tänkt att göra nu.

Jag och Lina slutade 13.35 och då hade vi tänta att gå ner till centrum och köpa godis.
Men det han vin inte för Linas pappa stog och vänta på oss.
Så vi sket i det, men när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket.
Vi tänkte att vi skulle göra pannkakor.
Haha, men det gick väl sådär så Linas mamma fick göra det i stället.

Efter vi ätit så åkte jag, Lina och Elin i deras trappa med en madrass.
Det var kul, men efter det så gick jag och Lina ut och åkte pluka eller a.. vi åkte typ i en backe.
Och så sa jag till Lina att vi skulle gå upp för en ganska bran backe och lina fick ta pulkan.
Och när vi kom upp sa Lina där åker inte jag ner och jag bara haha inte jag häller, haha!

Så vi försökte stå på huvud men det gick inte och så gjorde vi kullebyttor och snöänglar.
Men vi tröttnade så vi gick inte och sen efter det var vi typ med Elin hela kvällen.
Vi körde mörkjömme det var jätte kul.

Och så skulle jag hem. Och på vägen hem sa jag till mamma att jag var sugen på något.
Så då poppade vi pocorn och gjorde 5-min kola.
Haha, och nu bakar jag och mamma bullar kanske kommer recept sedan.
See ya and peace out ♣
 Bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0