FÖRLÅT FÖRLÅT, nu kommer vinnaren!

Förlåt mig att jag inte låvade den tiden jag sagt att tävlingen skulle avgöras.
Det har hänt mycker idag jag är super duper glad att jag och Lina är vänner igen <3
Men samt är jag as arg....
Nej nu kommer vinnaren på min tävling.
Och de rätta svaret var: 135 :- och alla hade svara rätt.
Kanon då hade alla en chans att vinna.
Och vinnaren är

Haha, inte för att vara taskig men jag hade hoppats på någon anna för Ellen är trots allt min kusin.
Haha, men jag lovar att jag inte fuskade på något vis!
Grattis till Ellen, är ni sugna på en till tävling i så fall startar den kanske i morgon!
See ya! ♣

Kommentarer
Postat av: ELLEN :D

JAAAAAAAAA!



jag vann :D

2010-12-17 @ 20:34:54
Postat av: ida

haha, ellen är stolt :)

2010-12-17 @ 21:08:08
URL: http://idabergggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0