glad frida tack vare tränare! :D

Tjennarreee!

Idag har det varit skola som vanligt, vi hade prov i No:n och det gick bra tror jag.
Jag svarade på alla frågor i alla fall men nu denna veckan blir det mycket prov.
torsdag blir det so porv och på fredag blir det no porv igen...

Men i alla fall efter skolan blev det basket <3
Och då fick jag och Julia plus några andra tjejer äntligen frågat tränare om han kunde gå med på att starte ett rent tjejlag.
Och han sa att jag det är klart jag kan och vi blev jätte glada!
Men vi skulle prata om det nästa gång, men hoppas det blir av okså ;)

Haha, men det tror jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Så aa... See ya! ♣


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0