Julen är här och lyser fri på jorden...

... glädjen är stor i ett barns glada ögon bor den, julen är här! ♥

Hallå, vet inte varför jag skrev så i början.
Men idag tycker jag att det har känts som att det börjar närma sig jul fast det gör det ju också.
Men det kändes som om det var 22 december idag.
Det var nog för jag slog in dom sista julklapparna och så bakade jag två kakor idag.
Men recept på det kommer kanske i morgon eller sedan vet inte ;)

Aa, jag vet inte hur ni ligger till med alla julklappar?
Jag är klar nu, äntligen. Jag har köpt till Lina, Mamma, Pappa, Anton(bror), Mormor, Sigge och Farfar!

Alla julklappar är inte med, haha!
Det var bara för att jag redan hade slått in dom.
Men men nu är det bara måndag och tisdag kvar i skolan sedan är det lov.
Och på fredag är det julafton!
Jag ska vara i Lysekil hos mina kusiner denna gången.
Haha, jag har värdens tråkigase önskelista.
Det är typ pengar, tallrikar och bakgrejer.
Men det har ju med mitt intresse att göra att jag önskar mig bakgrejer då.

Nej nu ska jag inte blogga mer för jag ser på tv!
See ya and peace out! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0