soft dag (H)

Så här såg min dag ut idag :)

Slöjd- var hos tandläkarn.
Matte- gjorde prov och det känder bra.
Lästräning- Softade.
Svenska- Håltimma var i centrum och år pizza.
Lunch- Centrum
No- slutade vid 13.00 för jag var klar med allt.

Bra dag tycker jag det har varit i alla fall men mellan mig och Lina var det väl sådär.
Vet inte riktigtr vad vi ska göra åt detta!?
Någon som har förslag ^^,
Haha, nej men sedan när klockan är 16.00 åker jag och mamma till röegård.
Så får jag väl ta och ringa Lina och prata ut om detta eller så gör jag det imorgon...
Vet inte.

Ni får ha det så bra så ses vi.
Peace!

Kommentarer
Postat av: läsare :D

om en kvart så ska väll tävlingen avgöras? :)

2010-12-17 @ 16:14:02
Postat av: hananh

Tävling på bloggen :) <3

2010-12-17 @ 18:16:03
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0