Stakars stakars mig!!!....

Hej Alla Friska Och Glada!
Jag är ingen frisk och glad Lina!
Jag var ju hos doktorn som ni kanske vet !
Och han hade inga positiva saker  tycker jag :O
Bara massa saker jag inte ville höra ..
NI KOMMER SNART ATT FATTA!
Ja jag vet att det är fel att tycka synd om sig själv men
i detta fallet tycker jag att jag får det !.. ;)
haha ..
Ajja så här var det !
Jag kom till vårdcentralen i munkedal.
jag och mamma gick in och tog en sån där kö lapp!
sen ropade sjuksköterskan upp mig !
så jag och mamma gick in. Hon sa: sätt er här och vänta så ska jag bara
hämta några prover och så, som doktorn vill ha! :D
jag bara okej :)
sen kom hon, hon tog ett stick i fingret och halsprov!
Haha inte min favvo ;)
sen gick vi in till doktorn och då sa han att jag hade
öroninflammation, halsfluss och en kraftig hosta
det blir att äta Penicillin, Alvedon och Hostmedicin !! :(
Usch !!!!!!!!!....:(
Haha ja nu vet ni lite ;)
ses Lina <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Krya på dej <3

2010-12-28 @ 21:58:33
URL: http://ssoofie.webblogg.se/
Postat av: FRIDA

vilken hostmedecin fick du? ;o

2010-12-28 @ 22:08:00
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0