Systemkamera = 100 kr "/

God julaftonskväll allihopa.
Hoppas ni har fått många bra julklappar det har jag fått i alla falll.
Men bild kommer imorgon på det.
I alla fall är lite avundsjuk på min kusin Ellen och Martina.
För Martina fick systemkameran canon EOS 1000D och Ellen fick en gittar.
Och exat det som står på min "långtids plan köplista" är först systemkarmea och sedan en gitarr.
Asså halla! Haha, men jag överlever nog.

Men nu till rubriken " stytemkamera = "100 kt "/ "
Jaa jag ska ju köpa en systemkamera och jag har tittat på två skycken.
Canon EOS 1000D
Sony DSLR A390

Och jag har bara råd med canon kameran så det får nog bli den.
Men jag är mest sugen på sony kameran men vi får ju hoppas på att priserna sängs!
Det var allt för mig.
See ya!


Kommentarer
Postat av: ida

de är väldigt poppis med systemkamera, fattar egentligen inte meningen med det.. :P

2010-12-25 @ 13:09:17
URL: http://idabergggren.blogg.se/
Postat av: ida

de är ju alltid kul att ha de men..

2010-12-25 @ 13:10:23
URL: http://idabergggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0