tre julklappar klara...

än så länge.
En till Lina, Mamma (kanske pappa där med) och bror.
Nu är det bara att leta vidare ;)
Men nu ska jag berätta om min dag.

Det började med att Lina ringde mig och frågade om jag ville med till Torp och ta bussen dit.
Och det gjorde vi, vi träffade många vi kände!
I alla fall så fick jag köpt julklapp till Lina och bror.
Dom blir nog nöjda Lina ska få två små julklappar till och så.
För hon skulle ge mig tre men att det blir två ändå för att hon slår ihop två om ni fattar ;)
Sen när vi kom hem så tittade vi på tv och skit, haha.
Sen skulle hon mev vid en 17.30 kanske.

Och efter det pysslade jag med et pysslet jag hade köpt.
Det kanske kommer bilder vet inte.

Nej nu hinner jag inte blogga mer ska se på så mycket bätte! (Y)
See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa pyssslet vettja! :)

2010-12-11 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0