Värdig idol vinnare...

eller?
Joo, jag tycket det var rätt att han vann för han har varit oslagbar.
Han hängde aldrig löst i en ända fredags finnal.
Det är ganska bra tycker jag han har varit min favorit länge!
Men var han en värdig vinnare igentligen...

Jay rökte ju harsh eller hur det stavas. Ska man göra det när man är med i IDOL?
I alla fall det skiter jag i.
Minnah var ju häller inte dålig jag kunde sett henne vinna också.
Men i mitt fall så var Jay överlägsen vinnare.

Om det stämmer så är ju Jay och Minnah ett par (?)
Ska man tro på det, jag menar Jay har väl redan en flickvän eller hur blev det med det.
Jaja, han var i alla fall bäst av dom alla!

Grattis Jay Smith!


Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Hade hoppats att Minnah skulle vinna, men nu blev det inte så tyvärr :(

2010-12-15 @ 13:48:31
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0