12 juli 2010 - Trött.

Hola!

Idag har jag varit ute på sjön med Emil.
Det var kul. Dagen började med att jag vaknade vi halv tio ;o
Åt och sånt sen ringde Emils pappa och frågade om jag och pappa ville med dom ut i båten.
Så dom kom och hämta oss och vi åkt ut med båten.
Vi hittade ett jätte fint och bra ställe att bada och chilla på ;)
Men det var synd att det var så mycket brännisar!
Hade turen att inte bränna mig.

Men Emils pappa skulle snorkla och han brände sig på armar och ben och på överläppen ;o
Tror det gick bra endå.
När vi kom hem åt jag kebabrulle.
och efter det tog jag en alvedon och hoppade in i duschen.
Sen har jag inte gjort så mycket mer.

Imorgon kanske det blir gårvik och senare kalas för kusinen Ellen som fyller 12 :D
Men iså fall om jag ska komma dit så får pappa köra mig och låmna mig där.
Och komma och hänta mig vid fyra eller något.

Men detta var allt för mig.
Pussar!

Här badade vi, men på bilden ser det gätter mulet ut men det var det inte!

Kommentarer
Postat av: issa

Spanien! :D

Haha , durrå?

kram

2010-07-13 @ 10:16:47
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0