16 juli 2010

Hejsan!

Idag så vaknade jag vid 10.00 typ.
Jag gick upp började göra mig iordning.
Så ringde
Lina och frågade om vi skulle göra något men jag sa att jag skulle med Martina och Ida till gårvik.
Men vi kommer vara någon annan dag :)

I alla fall.. jag gick till Martina när jag var klar och hade packat.
Vi åkte ner och hämtade Ida.
Sen efter en stund så var vi ute på gårvik och där träffade vi Alva och Nattan.
Vi hade skojigt ^^,
Och jag såg Alice och Frida också, och så träffade jag Ellen och hennes kompisar.
Jag känner många. ;P

Men sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske ringer Martina eller Ida vet inte.
Jag ska i alla fall pysla..
Det kommer bilder ifall att.

Jag kommer inte blogga på lördag eller söndag för jag kommer inte vara hemma.
Jag kanske hinner att blogga imorgon morron!

Detta var allt för mig så länge.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0