3-4 juli 2010.

Hej.

Denna helgen har varit jätte bra!
I fredas till lördas sov Ellen här, vi gjorde typ en koja i mitt "lek rum".
Det blie as nice. Och så tränade vi med Elton.
Men på lördag morgon ringde Martina och undra om jag ville med till Gårvik.
Då sa jag att jag var med Ellen och grejs och hon sa men det går nog inte, och efter en lite stund ringde Martina och sa att Ellen fick följa med.

Så vi åkte dit var där i nägra timmar. Sen så åkte vi hem och Ellen igick hem från mig för hon hade sina saker kvar här.
Sen lite senare på kvälle gick jag till Martina och dom fick gärster så vi åt jätte god mat och satt och prata och jag och Martina var ute och tog kort på kvällen (H)
Vi såg också på fotboll, tur att spanien van.
Men vi gick och la oss vid 02.00 någon gång och så vaknade vid vid 11.00.
Sen vid 13.00 gicl jag hem och så grejade jag lite!
Här kommer lite bilder sen lördas.


Idag söndag:

Har inte gjort så mycket då varit en liten stund med Martina då.
Sett på tv och sånt.
Ätit makaronpudding, jag tycker det är lite konstigt namn.
Men i den är det bakon, makaroner och ost.
Det är jätte gott men det är mer saker i.
Men efter jag hade ätit så kollade jag i alla block jag hade.
Jag gillar att måla, tror jag ska göra det sedan :D
Men aa det var en del block och så hittade jag massa saker och en dagbok t.ex.
Hahaha var roliga saker jag hade skrivit i den.

Typ vem jag var kär i och sånt.
Men här komer bil på hur mycket det var men det var mer än detta.
|
|
V

Men detta var allt för mig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: alice

angående min gamla blogg...

sv: mhm ...

2010-07-04 @ 21:13:13
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: frida

haha ;)

2010-07-04 @ 21:23:02
URL: http://liinafriida.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: ah jag hålelr med dej , jag tror lite bådeoch..

vet inte vilket jag ska tro men hoppas ju att han lever :)

ja , rösten va läskigt lik michaels .. ?

men asså att han dåg annorlunda ut i tv kan ju va att dom som gjorde programmet ändrade lite för att det skulle se bättre ut lr nått sånt

2010-07-05 @ 19:36:35
URL: http://arviiiiidsson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0