<3

Heeeej alla blogg-läsare<33

Idag har jag vart med en kompis som heter Natalie.

Vi har badat i dag, även fast det inte va så varmt i luften xD!
Och vi har sett på 2 filmer dom va jätte bra =D

Men mest av allt längtar jag tills i morron !!!!!

För att i morgon ska jag ju va men älsklings Frida :)<3333333

Vi ska va hos henne och ha det bäst så klart ! =)

Just nu sitter jag vid datan och bloggar som ni ser och är på msn och bdb :)
kollar på tv höll på att skratta ijäl mej jag satte på tv uppe och när jag råka trycka på 5an och då kom det upp I en annan del av köping, så jag va tvungen att titta xD



Men jag har faktisr inget mer att skriva idag ;) !......<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Natalie

haha men de va iskallt i vattnet ett tag men men :D<3 de va kul

2010-07-04 @ 21:15:07
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0