FfAaNn!!!!

Fan nu har min bästis elr vad jag trodde va!
Blivit bästis med en annan värkar det som! :(
( P.s Inte Frida xP <3 )
Gjort en blogg med henne nu. Nu ska ni inte tro att det är ni för jag tror inte ens hon läser
våran så jag tänker inte läsa hennes elr doms blogg heller ! :P
så det spelar ingen roll som tur ee xD <3
För jag älskar er som läser våran blogg<33.
Det där som Frida skrev med en Paus, ta inte illa upp och skriv en så kommentar det ordnar sig =D
Jag menar Jag och Frida ee bästisar jag tror aldrig hon skulle göra så åt mej <3!
Men Vad jag har gjort i dag =)
Idag har jag vart i Skee någon stans och tränat för Carro!
Vi red Fält ridning! hoppa över stockar och vatten gravar och massa mer så jävla coolt det va =)
Indra tyckte det va så jävla kul ! <3
Och jag med så klart.
tog tyvärr inga kort batteriet tog slut xD
Så typiskt!
Nej nu får jag sluta skriva måste hinna med Den andra bloggen också =) <33
Pussar och kramar eran <333
Love you Frida <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0