hallå där..

.. kött och blåbär Frida här ;)


Idag har jag varit med Martina en stund.
Men först av allt idag fick jag gå ut med Elton i spö regnet som jag skrev förut!
Inte kul.

Efter det så satt jag och chattade med en kompis i Hamburgsund - Sanna.
Jag träffade henne genom min hund. Vi köpte min hund på hennes familjs kennel.
Så vi började prata och sånt, och nu i sommar ska vi vara med varandra någon dag.
Men Eltons mamma har fått valpar om du är intreserad klicka
HÄR!

Efter det så städade jag efter jag städat tittade jag på made in sweden 2009.
Sen kom Martina hit. Vi tränade freestyle med Elton och så busade vi med han.
Sen fikade vi.
Vid 19.00 skulle Martina hem och då stak jag ut och cyklade en tur :)
Skönt.
När jag kom in så såg jag på made in sweden 2010. Haha, jag hade inget att göra.
Om jag hinner imorgon så ska jag göra några hals band av snäckor som jag plåckade när jag var med Emil ute i båten! Det kommer bilder om jag gör det ;)

Imorgon så ska jag kanske till gårvik med Ida och Martina om det blir fint väder.
Gött. Men nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Bloggar imorgon i alla fall!

P U S S A R ! !


Kommentarer
Postat av: isabelle

Tack gumman!

2010-07-16 @ 14:21:07
URL: http://pyjjamashallon.se
Postat av: isabelle

Vitt är så snyggt!

Håller med dig (Y)

2010-07-16 @ 15:20:57
URL: http://pyjjamashallon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0