Jag vet att jag

.. sa att jag skulle ha en paus från bloggandet.
Men jag kan inte det men jag kanske inte kommer blogga lika mycket som jag har gjort för nu på sommaren har jag inte sån stor lust att sitta vid datan. Men jag ska försöka blogga varge kväll.

Och svar på kommentarerna:
Jag kommer inte gå ifrån bloggen.
Och så att jag skulle ta en paus och så skulle jag se hur jag ska göra sen om jag bloggar eller tar lite mer paus.
Jag kommer inte går ifrån bloggen!
Jag låvar. :)


Hej.

Idag väkte mamma mig vid 11.30.
Vi åt frukost det var gott med något i magen. Efter det så ringde jag Ellen.
Hon kom hit vid 12.30.
Då hade hon med sig Nora så Elton och Nora fick busa en stund. För jag ska ju till helsingborg och då ska Elton vara hos Ellen och Nora. Han får det bra.

Men jag och Ellen har tränat med Elton.
Vi tränade på mitt och Eltons freestyle pogram.
Jag tror att det kommer en vidio på när vi tränar.
Sen vet jag inte vad vi ska göra, men vi hittar på något.

Ikväll ska vi i alla fall grilla - kyckling.
Gott.
Här kommer vidion på mig och Elton när vi tränar freestyle.


(dålig kvalete) - Vi är nybörjare.
Men detta var nog allt för mig.
Pussar

Kommentarer
Postat av: ellen :)

Toppen bra (Y)

2010-07-24 @ 21:07:48
URL: http://honey-pie.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0