Nu är jag hemma.

Hejsan :D

I helgen har jag ju inte varit hemma.
Jag har varit med Martina ute i hennes båt och vi var i SMÖGEN!
Det var jätte mysigt och vi hade super kul asså.
Tog inte så jättet mycket bilder :(

Vi åkte hemmi fårn vid 15.00 och var ute i hunnebo vid 16.00.
Dom har båten där, men i alla fall när vi kom ut så åkte vi till Smögen var där vid 17.30.
Vi gick och handlade lite typ godis och våra jätte goda räk mackor!
Jag och Martina satt och njöt riktigt.

Sem så skulle Martinas mamma och pappa på en fest i Smögen så vi blev själva och då hade vi kul kan man säga.
Vi åt massa godis och tog kort och seplade kort.
Och så blev Martina ihop med en kille som heter filip.
Grattis till dom! <3
Vi gick och la oss vid en 01.30. tror jag. Och nästa precis när vi somnade hörde vi att några bråkade.
Vi hörde typ att någon sa
- ska jag behöva resa på mig?
Och skit.

Men vi somnade och sen då söndagen åt vi en riktigt god frukost.
Sen gick vi på smögen bryggan.
Efter det åkte vi till backa till hunnebo.
Sen efter en timme eller något åkte vi hem till Mundeda :)<3
Men nu kommer lite bilder.
Ha det bra, Pussar!



Kommentarer
Postat av: Martina

vi åkte inte alls vid 17 30 tiden !

jag sa ju att det tog 1 timma och 30 minuter dit om vi skulle vara framme innan 18 00

2010-07-19 @ 14:38:10
URL: http://mmartinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0