15:00

Hej Alla ! <33

Idag har jag inte gjort så himla mycket faktist ;)

Jag har vart med en kompis.

Men nu till vad jag gjort i dag ;)

Jag vaknade klockan 09:10 av min kussin som skrek :(

jag låg kvar till kanske halv 11.
Sedan gick jag upp och åt 2 mackor och ett ägg, det var gott ! ;)
Sen gick jag och tog ut hästarna och gick ut med Max, Sako och Walle.
och jag har typ chattat och vart ute och Cycklat en bit runt om kring

ja och nu sitter jag här och chattar och bloggar ;)

Sen ska jag Rida på Indra och min lilla syrra på Winston,
I morron kanske det blir Frida ! <333
Kul kul !!

I dag har jag på mej !

Ett par kort byxor, Från Hm
och en rosa, grå tjröja från Hm

men det va allt jag hade och skriva nu.!

Pussar och Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0