17.30

Hej alla goa blogg läsare!

Har ni haft en bra dag eller?
Det har jag, jag ar varit på trop med mamma och shoppat låss :P
Vi åkte vid halv ett och kom hem vid halv fem.
Och vi träffa ingen vi kände...

Men detta har jag fått idag

Vi börjar med den vänstra bilden:   Högra bilden:
Två vita linnen - Gina Tricot             Två nagelack - Lindex
Klänning - GinaTricot                        Solglasögon - Bik Bok (efter längtade)
Trosor - Lindex                                 Två bikinis - Stadium
Halsduk - Lindex
Hår spray - HM
Toffsar - Bik Bok
Ett par korta tigts - Bik Bok

Detta fick jag och jag är
suuuupppeeerrr nöjd.
Men vad ska ni ha på er imorgon på midsommar afton?
Jag ska ha den Rosa kläningen, de korta tigtsen och en jeans jacka :)
Jag hoppas det bilr bra...
Jag ska fira med min familj och våra kompisar, får väl hoppas det bilr bra.
Men nu har Eltons mamma fått sina valpar!!!!!! :D
Hoppas jag får se dom snart.

Men detta var allt för mig.
P U S S A R och K R A M A R ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0