Dagarna med Lina!

Halloj alla blogg läsare...

Hur är vädret hos er, här är det i alla fall jätte varmt och härligt.
Tror jag ska gå ut en stund sedan!
Men jag ska berätta lite om de två dagarna med Lina.

Jag kom dit på tisdag vit 12.00 och då gjorde vi inte så mycket.
Vi satt och prata lite och så hälsa vi på hundarna och så hoppade vi.
Sen så sat vi vid datan och så gjorde vi mat också.
Vi gjorde Parisare.
Man bara steker ett rostbröd lite lätt och så steker man ett ägg och så läger mand et uppe på, och det blev gott.

Efter det så gjorde vi inte så mycket.
När klockan var typ 17.00 tror jag det var då började vi göra iording Indra till Linas hopp träning (kommer bilder sedan)
Och det gick bra för Lina och Indra.
Efter träningen åkte vi hem och då satte vi oss vid datorerna och så åt vi gotis och sedan gick vi och la oss senare på kvällen altså.
Och så vaknade vi vid 09.15 något sånt.
Och så klat har vi åkt gräsklippare ;P
Men jag hoppas ni har afft det bra.
Nu kommer bilderna :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0