Lina <3 Frida

Hej alla goá och glada :)

Nu sitter vi och pratar lite gran och jag (frida) visar några bilder jag tog på Lina och Indra när de hoppa förut.
Det gick i alla fall bra.


Men nu ska vi äta godis.
Men nu ska jag berätta om min dag.
Förstväkte Elton mig vid 9, och du fixade jag mitt hår och klädde på mig.
Och sågick jag ut med Elton, sen åt jag frukost.
Och efter det så satte jag mig vid data och du chatta jag med Lina.
Vid 11.30 kom mamma hem så hon körde mig till Lina och så kommer hon ovh hämtar med vid 15.00 imorgon!
Men nu har vi inte mycket mer att säga.

Jag (frida) laddar upp lite bilder från idag i morgon när jag har kommit hem! :)
Pussar och Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0