SOLA, BADA, UTE

.. och grilla, Britney Spears har rakat sin frilla.

Hellu alla blogg läsare vet inte om ni har hört den låten, där uppe...
Men idag har jag varit med Ida och Martina.
Ida har sovit över här.
Och vi var uppe ganska länge igår 01.50 typ.
Så är lite trött nu för vi har varit på stranden heladagen. :)
Det var väl okej i vattnet.

Men igår hade vi det kul då gräjade jag lite med bloggen och det ska jag göra snart också, har en ny header ;)
Tror jag ska byta färger men: rosa, blå, svart och vitt blir det i alla fall..
Och så pratade vi med Linus och Tobbe...
Dom ringde hela tiiiden...
Shit var jag var iriterrad, men men.
Snart tror jag att Martina kommer.

Hoppas det blir fint väder i morgon med.
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Joo titta Linas ungponny blogg: Linas ungponny.
Har inga bilder eller något på datan, har ränsat.
För när min pappa är ledig ska vi göra om min data :)
Och då så ska jag bränna ut några bilder på en skiva så jag la det bilderna i en mapp....
Men jag hade 4 virus här omdagen..

Men nu orkar jag inte skriva mer
Pussar!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar så jättemycket kram

2010-06-22 @ 11:11:39
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0