Trötter..

Hej!

Sjukt tråkig dag faktiskt!!!
Och så är man så himla trött för det går ju inte att sova på natterna..
Sover en timme vaken en timme sover en timme vakkkeeenn en timme...
Så trötsamt!
Men i dag har jag nästan inte gjort någontingen jag har varit ute på antanen hela dagen nästan och så bakade jag en paj åt pappa :)

Igår belv det inget bloggande för jag var med Ellen. Och sånt.
Vi gjorde en kyklingsallad den blev god faktiskt. Var andra gången jag gjorde den.
Men men...
Har inte så mycket mer att skriva.
Men jag får hoppas att jag kommer sova gott inatt!
Så kan jag sjunga inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut jag drömde det var fred på jord och...
Men snart ska jag nog måla naglarna, det kommer nog bild i morgon om jag gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0