13 år idag.

Rubriken stämmer faktiskt nu börjar jag bli gammal :(
Haha nej då inte än på ett tag va? ;)
Haha, japp idag är det min dag och så här har den sett ut.
Vaknade vid en 06.45 och gick upp och gjorde mig iordning men mamma och pappa och bror kom inte och sjöng för mig för att mamma jobbade och skit.
Haha sen var det skolan ingen sa grattis till mig fören jag sa till DS att jag fyllde då skrek hon ju det till alla.
När dagen var slut så gick jag med och så.

Mamma kom hem och dom sjöng för mig och jag fick paket.

Jag fick detta:
En parfym- Naomi Campbell, Cat deluxe
Muffins och kakor- "kokbok"
Smink- puder och kajal
Örhängen
Trosor och bh- hello kitty
Pengar och blommor, så nu är jag nöjd.

Hoppas Lina kommer till skolan imorgon eller och torsdag.
Så kanske jag och Hannah kan få det lite roligare på svenska istället för att sura, haha.
För då ska vi ha det bäst på svenska hoppas jag, haha ♥
Shit vad kul det var igår då haha kanske kommer en video om Hannah kan fixa det.
Inte så mycket mer att säga kanske ska plugga lite?
Får se på det.
See ya and peace out ♣
(Lina vad sägs om att vara på fredag och baka♥)
 

Kommentarer
Postat av: Hannah :)

Våra svenska lektioner Äger xd <3

Haha ska se om ja kan fixa filmen xd <3

2010-11-16 @ 20:10:30
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/
Postat av: lina <3

Hahaha kommer på torsdag ! =D<333

Aa visst Fredag BAKA(Y)

2010-11-17 @ 06:35:09
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0