den 22 november 2010.

Tjolla ;)

Hoppas ni mår bra idag jag mår sådär.
Lite ont i huvet men det börjar bli lite bättre.
Har varit skola idag och bara fyra dagar kvar tills fredag. haha.

Imorgon blir det att träna det var ett tag sedan men jag vet inte om jag ska fortsätta...
Har tröttnat lite men det är säkert bara för att jag inte har tränat på två veckor (a)
Och efter jag har tränat blir det att skicka hem och äta och sen blir det till Lina.
För hennes mamma ska ha något party och då skulle mamma få komma.
Så jag följer med.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.
Haha, såg ni Linas inlägg. Vadå då att jag tror på bubbelbilar (a) haha.
Nej, nu ska jag se på tv.

See ya and peace out ♣

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: det är benjamins häst, hot shot :)

2010-11-22 @ 19:39:36
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0