Doktorn sa..

... att jag fortfarande hade massa vätska i höger örat.
Och att han skulle skicka ett mali till dom "riktiga" doktorerna i uddevalla.
Så jag kanske får åka dig i helgen eller efter helgen.
Menmen, och doktorn frågade mig så här.

- Hur går det i skolan, hör du och så?
- Ja jag hör det mesta men det är ganske gott att ha lock för öronen för våran klass är ganska gapig och det dämpar liksom allt.
Då skrattade han och pappa ;)

Men annars är allt bra, det har varik skola idag.
Det var helt okej det är redan onsdag i morgon ;o
I morgon ser mitt schema ut så här:

1. Göra mig iordning och gå till skolan.
2. Slutar tidigt.
3. Gå ut med hunden.
4. Plugga, plugga och plugga.
5. Äta.
6. Gå ut och gå (?)
7. Tv.
8. Sova.

Så ser min dag ut på ett ungefär i morgon, haha ;)
Imorgon gäller det att plugga på så jag inte får IG i något ämne för det är inte så kul.
Men ni ska jag göra något kul som tex pyssla. :)
See ya and peace out ♣


Kommentarer
Postat av: sofia.

stackare, deet blir sääkert braa :)

Lycka till meed läxorna ;)

2010-11-30 @ 20:29:53
Postat av: sofia.

stackare, deet blir sääkert braa :)

Lycka till meed läxorna ;)

2010-11-30 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0