Ignorera mig!?.....

Hejsan mina snö änglar ! <3
Idag har det vart en så där dag i skolan !
Jag är typ jätte förkyld och har världens huvudvärk!
asså det är inte kul!............:/
Fast Frida piggar ju upp dagen lite i alla fall ;)
Så sjukt roligt på sv för jag och Moa och Frida
satt och ja Frida berätta om sin berättelse
Haha Bubbel bilar xD (Y)
Hon tror att dom kommer finnas som några år !..
Haha ja vissa har ju i alla fall bra fantasi ! (Y)
'
Men en person i min klass som jag vet läser denna
blogg och som jag har vart med ganska mkt men nu
på sista tiden typ Ignorera mig i dag i skolan!.. :@
Fy fan jag tycker det är så jävla lågt asså !
Och i bussen typ hon inte ens titta på mig !
Jag tycker i alla fall det är lågt .......
Och sen när vi gick av så typ skulle hon också gå av
och så satt mamma i bilen och så,
så vinkade mamma till henne och hon typ bara tittade
och sen gör en bitch blick och sen går hon !
Mamma sa det asså ! =O
Jag menar vakna för helvete
12345678910?
Jag vet att du läser och jag vill att du tänker efter nu !
Aa ska dra nu ses ! <3333





Kommentarer
Postat av: sofie

vf har ni bytat header ? :)<3

2010-11-23 @ 20:28:39
URL: http://sofiehannah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0