Lördagen den 13 november 2010- 3 dagar kvar tills jag fyller :)

Hejsan hejsan.

Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag haft så här har den sett ut.
Vid 11.00 väkte pappa mig och så var det frukost. Efter det så satt jag vid tv och gjorde läxan och sen så duschade jag och när jag duschat klar så skulle jag borst håret då såg jag att jag haden en "stor" finne på sidan av näsan :(
En stund efter det så åkte jag och mamma och lämnade pappa på jobbet.
Sen åkte vi till kyrkogården och tände ljus men inna vi gjorde det så handlade vi till kvällen.

Och så har jag hjälpt mamma och borsta Elton.
Så har jag tagit några kort på han som vi ska skicka till Anne!
För Elton fyller ju år snart eller snart och snart 14 december.
Men om det är någon som fyller snart så är det ju jag.

Om tre dagar ju, shit vad fort det har gott.
Jag önskar mig bara pengar men jag tror att mamma och pappa har köpt något annat.
Haha, jag het redan hittat två små paket i mamma garderob bra gjömställe?
Och i dag när vi satt och åt så berättade mamma för pappa vart hon hade köpt några böcker och då sa hon så här: jo Frida vissade mig en bok hon ville ja när hon fyllde.
Jag bara jag sa inte att jag önskade mig den utan att jag funderade på det så hon har nog köpt den, haha!

Men inte mer med det börjar bli lite hungrig jag ska äta pizza idag :)
Här kommer bilder på Elton.
 mode visning ;)
See ya and peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0