luftrörskatar?

Vad är det för något?

Förrut var jag på vårcentralen och tittade mina öron och lungorna.
Öronen tittade jag för att jag har haft lock i två dygn.
Och lungorna tittade jag för att jag hostar som jag gör.

Läkaren sa att det kunde vara en luftrörskatar eller något...
Men jag vet inte han skrev ut medecin till mig i alla fall.
Host medecin flytande och täblätter.
Men det klara jag ju av.

Inte så mycket mer att skriva faktiska sitter och väntar på lite mat nu.
Rebensspjäll blir det idag, gott!
Imorgon blir det kalas för kusinen Elias.
Kalas i två helger irad och inte nästa vecka utan veckan efter det blir det kalas för mig och min bror.
Haha, jag önskar min bara pengar så jag kan börja spara till systemkamera (Canon EOS 1000D)

Nej nu ska jag äta.
See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0