Måndag 29 november 2010/ bror fyller i morgon...

Hejsan hejsan.
Idag är det näst sista dagen i november och det betyder att min bror fyller i morgon.
Vad ska jag ge han? Kalsånger? I så fall får jag ta ett par fråns han garderob och slå in på nytt? Är inte det smart, haha det tycker jag det ska jag nog göra. Då blir han nog glad :D

I alla fall ingad har det varit skola och det har varit helt okej väldigt soft dag.
Efter skolan hade jag med mig några kompisar hem Hannah, Eveline och Alice.
Men Lina skulle varit med men hon kunde inte och det var inte lika kul utan henne men vi hade ju kul i alla fall :)
hörredudu vet du vad jag ska göra i morgon?
Jag ska kanske till vårcentralen och göra det där med mina öron förklaring hittar du HÄR!
Men det går nog bra...

Vi hade idrott idag och vi har fått i läxa att kunna stå på huvud och göra bakåtkullebytta men det får jag träna på i morgon, jag är inte så smidig så jag är inte så bra på det.
Jag är bättre på basket som jag ska på i morgon om jag inte ska till vårcentralen då.

Har faktiskt inte så mycket mer att skriva idag.
Men ikväll ska jag vara onyttig, jag ska dricka varmchoklad ♥
See ya and peace out ♣

 (bild redigeran i photoshop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0