Mår illa....

......Aa man kan ju inte sticka under stolen med
att jag inte gör det !
Ussssssssch.............
jag gick till bussen och sen när jag stod där och väntade på den
kände jag bara hur jag ville spy =(
så jag gick där ifrån, men jag kunde inte spy
så jag gick hem igen och sa till mamma och hon tyckte
att jag gjorde helt rätt för när jag kom in efter att jag hade
tagit ut hästarna så fick jag springa till toan.......
fast jag spyde inte då heller så vi får väl se !
men känner mej inte jätte dålig nu så hoppas jag åker till skolan i
morgon ! =D
*USCH
Idag ha jag sätt på två filmer
sovit och nu sitter jag vid datan !
kanske skriver mer sen ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0