20 oktober 2010- Martina och Ida :)♥

Hola!

Lite spanska i början inte illa jag som hatar spanska ;)
I alla fall idag hade vi ju prov i spanskan det gick väl bra svarade på det mästa och jag gjorde mitt bästa.
Kom hem vid en 14.00 sega som bara den hem med Manne och Eric.
Gött...

När jag kom hem gjorde jag inte mycket alls känd att jag ville inte plugga!
Så jag gick in på facebook med mera.
Nyss så tränade jag lite styrka t.ex ben, armar och axlar.
Aa själv så är man ju biffig och kör 21 kg.

HAHA!! Så är det jätte lite :D
Snart ska jag äta och lite mer sedan sticker jag till Martina och Ida
Det var jätte länge sedan jag var med dom två så det ska bli kul nu ska se på film tror jag.
Kommer nog inte blogga mer idag så ni får nöja er med detta ;)
För nu ska jag sjunga för skoj skull  (sjunger jätte dååålliggt ;o )

See ya! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut en vidio när du sjungern !

2010-10-20 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0