25 oktober 2010- grekisk mytologi

Hejsan alliiii hoppppaaaa!

Idag är det måndag och bara fyra dagar kvar tills fredag ;)
Men idag har det ju varit skola också och det var helt okej.
Jag hade idrott idag vi hade "gubbgympa" men kondition och styrka.
Lite jobbigt faktiska och efter idrotten så gick jag till skolsköterskan och titta mina öron.
För jag har ont i dom...

Men det var inte alvarligt med dom jag skulle bara ta nässpray några dagar...  inte så jobbigt.
Haha, men efter skolan stack jag och Martina hem till mig och vi försökte få med oss Sanna.
Men det gick inte så jätte bra men nästan i alla fall...

Men Martina och Sanna kommer till mig på onsdag <3
Vi kommer nog ha kul då vi kommer säkert ta kort.
Och jag slutar tidigaren dom på onsdag så jag ska ha mat klar när dom konmer.
Funderar på att göra pannkakor eller Alicespastasallda men något jag inte kommer göra är kötfärsås eller falukorv för det ärter jag inte.

I alla fall är nyss klar med so:n grekisk mytologi.
Gick ganska bra mamma ska bara föhöra mig sedan..
(mörk bild)
Inte så mycket mer att skriva.
See ya! ♥

Kommentarer
Postat av: stiinaaa

Älskar verligen eran blogg!

Helt fantastiska bilder, bra och regelbunden uppdaterig!



Och era djur. Sååå söta!



Verkeligen...! <3



Och en sak är bra, ni länkar bra och mycket till andra bloggar vilket är toppen! Så tack vare det så har jag börjat läsa mycket andra bloggar! Fast jag håller verkeligen fast vi eran.

Jag har läst eran blogg ända sedan ni staratde den. Och era recept är skiit bra!

Tack för en super bra och värd blogg!



P.S, har ni blogglovi'n? :D

2010-10-25 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0