7 oktober 2010- skoooola!

¡Holla!

Hoppas ni har haft en bra dag det har jag haft i alla fall.
Men har blivit mer förkyld :(
Vill inte bli sjuk!
Men men vad ska jag göra då...
Sedan blir det Martina vet inte riktigt vad vi ska göra.
Kanska sticker ut och springer eller går.

Skolan har varit bra ganska roligt men ändå tråkigt.
Vet inte vad jag ska göra imorgon riktigt.
Jag och Martina får i alla fall köpa persent till Idorna eller så gör vi det på lördag!?
Vi får prata på det senare ;)

Just nu sitter jag vid tv och har gjort español.
Sedan måste jag träna på slöjdprovet!!!!
Det tycker jag är minder roligt.

Så himla mycket prov just nu.
Inget mycket mer att skriva faktisk kanse bloggar mer sedan.
See ya! ♥
 
tyckte bliden passa bra till ;)
Juste jag vet ni vad jag tittar på!? PHINEAS OCH PERB ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0