det är dags för fredags myyyysss.....

Rubirken säger allt.
Snart blir det en kopp varmchoklad och en muffins med mamma och idol.
Mysigt.

Ni ser ju att jag inte har bloggat på några dar.
Jag har inte haft luste eller så jag har typ pluggat och varit med kompisar och sånt.
Men idag var det skola och vi hade ett jätte svårt svenska föhör tyckte jag.
Och nästa vecka blir det porv i träslöjd och español.

Får se hur det går, haha.
Känner mig ganska säger faktiskt.

Vet ni vad jag ska göra imorgon då?
Jag ska till Lina jag ska sova över där.
Bloggar kanske det vet inte kommer dit vid en 14-15 tiden så hinner nog blogga innan jag åker.
Kan inte låva något.

Nej nu ska jag titta på tv och sånt.
See ya! ♥
 Bild sen i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0