En dikt till min älskade FRIDA ! <333

Tack Frida

En kompis som är som du

lagar ett hjärta som är itu

Vill alltid vara med dig

det är så sant som att jag är tjej

Du är den bästa kompis som finns

och om många år är det dig jag minns

Jag vet att vissa sår läks ej

men dom får god hjälp av dig

Du skrattar aldrig när jag gråter

när jag vill att döda vänner kommer åter

Utan att du hjälper mig genom svåra tider

då många utan vänner ihjäl sig lider

Då står du där med öppen famn

och låter en båt komma in i hamn

Sån är du varje da'

och det känns ju bra

Men jag är skyldig dig nåt

efter allt jag har fått

Om du inte tar emot det nu

så när ditt hjärta är itu

Då öppnar jag min hand

och sluter våra band

 

Tack för att du alltid är nära

så slipper jag allt tungt bära


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh så fiint.....

2010-10-04 @ 14:31:54
URL: http://gemmisaheartoflothian.webs.com
Postat av: frida

naw, älskar dig <33

2010-10-04 @ 15:34:32
Postat av: lina<33

Älskar dej med ! <33

2010-10-06 @ 16:15:29
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0