Fredag!!! ♥

Äntligen fredag ♥
Jag älskar fredagar bästa dagen på hela veckan.
Eller vad tycker ni?

I alla fall idag har det varit skola, bra som vanligt lite segt och sånt.
Hade NO prov idag det gick bra tror jag, känner med nöjd i alla fall.
Snart tror jag att jag ska köra lite styrka :)
Kul medans man ser på Totally spies, haha.
Nej då jag tror jag ska köra lite armar, ben och rygg.
Så ska jag nog träna magen jag vet inte riktigt änu.

Senare ikväll så blir det lite mys med familjen.
Äta lasange och så ska jag nog ta en promenad med mamma eller pappa.
Sen ska jag fixa mina nya lampor för mina har gått sönder så jag har bara 3 lampor som funkar.
I vanliga fall brukar jag ha 6 lampor som funkar ;)
Haha.
Efter det blir det nog Idol 2010. Hoppas jurins wildcard blir han Daniel från Uddevalla går vidare.

BÄST ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
See ya!

Kommentarer
Postat av: hanna

håller med hoppas daniel blir juryns wildcard....heja daniel han va jätteduktig i förrgår.kram hanna

2010-10-01 @ 15:37:48
URL: http://gemmisaheartoflothian.webs.com
Postat av: Frida/lina

Aa <3 <3

2010-10-02 @ 15:51:42
URL: http://liinafriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0